Sunday, March 7, 2010

Spring SAL ~ Update08

Minta maaf la sebab lambat update. Bukan lambat sikit ni.. lambat sgt2 dah ni. Another 1 week nak nak update lagi... panjang ceritanya ye kawan2. Secara ringkasnya (kronologi la ni):

26-28 Feb : Cuti2 Malaysia - pegi cuti sakan kat Bukit Merah Laketown Resort
28 Feb (petang) : sampai umah, sempat cek email ngan tengok Biscornu K.Nisa. Off notebook jap sbb nak mengemas.. Bila nak on balik, dah BLACKOUT!!! uwaaaaa.... merajuk kot tak bawak sekali pegi holiday.....

Kesimpulannya notebook haku sakit dan perlu rawatan selanjutnya.. Tensen tahap gaban okkk....... kalo sehari dua takpe, dekat ngan seminggu.. huhuhuhuuhuu.. Nasib baik MrHubby boleh repair, selamat poket aku... abis notebook aku kena format balik. Satu hal lak nak install balik software2 yg biasa aku guna. Dan nasib baik gak sebelum pegi holiday aku dah buat back-up semua fail2 aku. Kalo tak mau aku meroyan tau!!...

Gambar ni aku amik on the day yg sepatutnya aku update SAL dan aku belum ada mood nak snap gambar latest. Ada la progress masa menunggu notebook aku dibaikpulih. Since next week je nak update SAL, so tunggu je la ekkk...


nota kaki : thanks K.Nisa sbb memahami adikmu ini......

4 comments:

shima said...

alynnn
wooooo... tersusun dan kemas seperti biasa... minah skema ni...

padanlah sunyi je... ingatkan nak suprise... oriental splendour yg cun tuuuu .. :)

Nur said...

Ooo, itu macam cerita ka, banyak lama takde dengar ha.

shima said...

alynn.. bila nak share oriental splendour yg warnanya menikam kalbu tu.. dah banyak ke progress nyeeeeee.. ;)

ALynn said...

K.Shima : Skema sgt ke? Hahahahaaa.. Oriental splendor tu belum boleh share lg.. takdak progress pon.. huhuhuhuuuu..

Yati : Nak buat camana Tie.. dah lama berkhidmat dah notebook ni.. kira mintak annual leave la tu kot.. hehehehee