Tuesday, February 16, 2010

Spring SAL ~ Update07

Sorry semua sbb lambat update.. Biasa la, cuti panjang, langkah pun panjang jugak.. hahahahaa.. xde la pegi mana2 pon. Bawak putera & puteri beta ni g jenjalan. Kesian asyik dok kat umah je..

So ni je la yg sempat buat. My life agak huru-hara + kacau bilau kebelakangan ni. Tak banyak yg dpt jahit. Hopefully semua akan ok balik. Aku tau K.Nisa dah siap SAL dia. Takyah g jenguk blog dia pon aku dah tau.. hehehheee.. actually K.Nisa ada sms aku beritau dia tinggal jahit awan je lagik.. saja je nak bg aku jelessss... aku ni jgnkan awan, pokok pon belum abes tanam lagik.. huhuuhuuu...

2 comments:

Yati said...

ALynn,
Kak Nisa dah siap ke? Pergh... tertinggal jauh kita.
Btw, cantik Alynn punya exchange gifts kat atas. :D

Rose said...

Wow..cantiknya!