Wednesday, December 30, 2009

Spring SAL ~ Update04

Bersemangat nih nak update SAL aku nih.... hahahahaa.. takde jugak sebenornya... actually, maybe aku takleh online pasni sampai New Year nanti... maybe je. Takut lambat sgt lak nanti nak update..

So, ni je la yg sempat aku siapkan. Nak kata byk tu tak jugak... nak kata sikit, nampak mcm dah byk jugak.... hehehehehee.. sibuk buat mende lain...


Antara alasan2 yg agak reasonable tak byk jahit tu - aku sibuk siapkan Lucky Gift (akanku blog di entry akan dtg, kena tunggu lucky person tu terima parcel dr aku. So bersabar la yek). Alasan yg paling best adalah seperti di bawah:

Jgn gelak ok.... senyum je.... Ini adalah hobi terbaru cik Alynn selepas Quilt & Patchwork. Org lain dah terer buat mcm2 design, aku baru ni je... tu pun single stitch je. Double stitch pun mcm dah ok, tp lupa nak amik gambar sbb aku dah bukak balik... hahahahahaa... lupo lak, sila abaikan kecacatan tu ye... i'm beginner remember... bukan senang ye puan2 nak belajar ngan Cikgu YouTube. Tengok boleh la, tp nak bertanya tu yg tak boleh tu. Nak taknak terpaksa la repeat video tu byk kali.. Tengok buku apa tah lagi, makin pening ada la. Apa2 pun yg paling best, MrHubby bg full support. Tu yg bersemangat tu... pasni nak belajar lak buat treble, double treble, quarduple etc...etc... apo ke bondo nye ni wehhhhh!!!!!
Nota kaki : K.Shima & Yati, maybe bulan dpn sy agak slow berSAL ni ye.... ada projek yg terpaksa disiapkan dlm masa 1.5 bulan... akan di'blog' dlm masa terdekat apa ke mende yg cik Alynn merepek ni...

8 comments:

Nur said...

Wah ALynn, rumah nak siap dah.
Takpe la, buat bila sempat je. Yati pun, macam nak ter-sibuk plak lepas ni. Hehhe..
Caya la hobi baru tu. Good luck belajar!

MamaDaniel said...

Salam Cik Alynn, cantik la cross stitch nih... tapi besar kan? 1 meter ke? saya x mampu buat yg besar2.. nak buat yang kecik jer.. bleh gantung raya tahun depan.. heee... x sabar nk tgk rumah nih siap sepenuhnya... selamat bercrossstich...

shima said...

alynn,
wow ada hobi baru takpe 3 in 1 lagi best... ;)

ALynn said...

Yati & K.Shima - hobi di kala takde mood nak ber'xs'.. hehehehee

Zila - thanks.. insyaallah siap la umah ni nanti.. tp tak tau la bila.. ahahahaa

The Heart of Paul said...

Hi Alynn. If you need help with the crochet you can bring it to this next Stitching Bee. A lot of us can crochet and we can help you if you want :)

ALynn said...

Hi Paul.. yes! that's what i plan to do.. i really need help from you guys..

Nisa said...

Alynn, nanti dah terer ajar akak pulak...;)

ALynn said...

K.Nisa.. buleh jer.. tp kena tunggu sy khatam dulu...hehehheee