Thursday, December 17, 2009

Stash Swap ~ Pincushion in d'House

Akhirnya... selamat sampai gak pincushion dr Cik Kema nehh. Tak senang duduk taw menunggu parcel ni sampai. Mekaceh bebyk2 la Cik Kema. Mcm2 adaaaa - pincushion (ni kompem la kan), pot holder (rasa sayang nak guna la pulak), Owlla si burung antu (nama ni Cik Kema yg bg ok..) & yg paling best ialah purse itew. Nampak je kicik, tp besar sebenornya yeee... Mekaceh ye Cik Kema.. muahhh..muahhhh..muahhhh...


Yg ni pulak pincushion aku buat utk Maya, owner Craftzone Malaysia. Simple aje. Actually ada 2 pincushion. Tp entah macamana aku dpt idea yg tak berapa kreatif, aku combine jd 1. So dpt la 1 pincushion yg boleh tahan besar besarnya... sungguh tak kreatif.. Hopefully Maya suka (ayat standard la nii).. Yg lain2 tu gift iringan aku utk Maya sbg tanda ingatan dr aku - Needlebook (felt + cross stitch), flowerpin & simple card. By the way, design utk needlebook tu dah penah aku buat sebelum ni, pincushion jugak.



4 comments:

Arts Kraft MadeBy Akma said...

ngeeeeeee dah smpi eks owlla hikhik
lega sungguh cik alynn suker :)

Maia said...

saya sukeeeeeeeeeeee sangat!

D' Cottage Crafts Inahaiqal said...

Salam kenalan....

Suker jugak tgk semua stash swap yg diterima dan dihantar..

Aidi Gift Creations said...

purse dgn pincushion bulat tu cantik la..dan sy suka la needlebook awk tu, cute, sweet....