Saturday, November 14, 2009

Stash Swap

Inilah kali pertama aku join swap dgn crafter2 dari seluruh Malaysia nih... Saja je suka2. Dpt gak berkenalan dgn depa suma nih.. ye la kan.. selalu tu blogwalking je, segan la konon nak bertegur sapa...

Swap ni Hani yg organized. Syarat2 swap mcm kat bwh:

Stash yang perlu disediakan:
* 10 biji butang
* 3 pieces fabric bersaiz fat quarters (18"x22")
* 3 pieces ribbon (1 meter each)
* 2 pieces felt (A4 size)
* Special (surprise) stash dari diri sendiri

so, ni lah partner yg dah Hani tetapkan

Fida --> Shiela --> Hani --> Jaja --> Faiza --> Azie --> Mus --> Alynn --> Kak Pah --> Anas --> Fida

Dan setelah menunggu bagai nak giler, akhirnya adik posmen tu pon dtg ler ketok pintu umah aku mcm nak roboh (actually adik posmen ni mmg dah biasa anta parcel kat umah aku, takyah tanya nama lg dah, terus bg jek parcel tuh)... Mekaceh byk2 Mus.. Dr jauh mai nih, Penang nun hah! Aku mmg suke giler hari ni... mmg tahap meroyan dah.. mana taknya, Cik Mus mmg betul kasi surprise.. 6 ketul Cross Stitch Mags.. mcm tak caya jek.. stash yg lain tak ku pandang seketika la Cik Mus. Dah abes belek magazine baru aku belek stash yg lain.. muahahahahahaa.. Kalo Mus ada kat depan aku, dah lama aku cium2 taw.. muah...muah..muah.. Tima kaceh la Cik Mus cayang.... mcm2 adaaaa... meroyannn okkkk..



Stash utk Cik Pah dah aku pos lama dah. Since dia jauh nun kat Sibu & dia lak kena balik Perlis sbb FIL dia meninggal dunia, so aku takleh la nak tunjuk lagi. Kena la bg tuannya tgk dulu.. belek2 dulu... nanti aku update bila Cik Pah dah received ok...

3 comments:

Hani said...

WAHHH mesti terkezuuttt bila dpt mag tu... tu yg mmg namanya suprisee tu ahaksss

Aidi Gift Creations said...

eii...bestnye..klu tau nk gak join hehehe...tp mmg suke giler la klu dpt mag tu free, bkn takat 1, 6 buah pulak tu...jeles jeles

Mrs. Fedex said...

alynn.. hope suka ok..
actually memang datang selidik dulu apa yang alynn suka.. hehe..
since alynn adalah cross stitcher, same to me, so just share koleksi mag xs yang ada..
tapi bkn baru la.. semua dulu beli backdated dan banyak di gobok sana.. ekekekekeke..
yg baru macam xtermampu.. hiahahah..
then nak pesan, kain cotton tuh yg stripe biru dan bunga pink dah siap basuh, cuma polka dot itu saja yang belum.. so,selamat berxs la na.. ekekekekeke..