Monday, November 16, 2009

Spring SAL ~ Update01

Baru ni je yg udah siap.. slow stitcher huh... pening gak kepala nak differentiate certain colour especially yg dark colour... kena tenung betul2 & kena refer balik kat original chart.. silap haribulan nanti keluar gak magnifier aku ni kang... LOL

Sorry la ye kengkawan, sepatutnya update semlm. Tp apakan daya... bateri kameraku sudah out.. baru jek g beli tadi.

2 comments:

shima said...

alyyn, oklah tu, nanti k shima tunjuk k shima punya lagi cenonet... kamera pak we pinjam dah 4 hari bawa balik kg...tak boleh nak snap... ha ha ha... selamat....

Yati said...

Bateri kamera Yati pun kong jugak. Tapi tak beli-beli lagi.
Betul tu, memang kena perati betul-betul. Cinonet je pattern nya. Rasa macam nak cari je magnifier arwah tok Yati punya, ntah mana mak Yati simpan. :)