Showing posts with label Big Stitch WIP. Show all posts
Showing posts with label Big Stitch WIP. Show all posts

Tuesday, December 15, 2009

WIPs & Spring SAL ~ Update03

Aloha... nampaknya K.Shima ngan Yati bersemangat betul nak siapkan SAL nih. Pagi2 lagi dah update SAL memasing. Aku je yg terkial2 lg.. hehheheehehee.. anyway, ni je la yg sempat dibuat dlm tempoh 2 minggu. Nak kata byk tu tak gak, nak kata sikit, mcm byk je


Ni pulak semua WIP yg sempat aku buat.. stitching mode aku pd tahap gear 1.. tah kena sampuk apa tah... mood tu mcm suam2 je..
Periwinkle Cottage tu aku buat sikit je.. nampak mcm tak jahit apa2 pun kan? Ni sj je gatal tangan menggodek Photoshop. Org lain dah advance, aku baru je terhegeh2 nak buat basic.. heheheheheee

Periwinkle Cottage

Mini Cottages
Fruits

Wednesday, November 11, 2009

Slow Like a Snail

Dah lama rasanya tak update WIP. Malas sungguh, nak amik gambar, nak pilih lak yg the best, pastu nak edit lagi.. asyik tertangguh jek.. Tapi semalam aku tetiba lak rajin.. punya la semangat nak update, tapi card reader aku pulak hilang entah ke mana. Bikin hilang mood tawwww.. Nak tak nak aku ajak la MrHubby g JJ beli lagi satu. Aku gerenti 2-3 hari lagi mesti card reader yg lama tu keluar dr tempat persembunyiannya!

So, buat sementara (sementara??!) inilah semua WIP aku.. slow like a snail baby!!

Periwinkle Cottage

Life in the Country
Sneak preview: Wedding Sampler - Hubby's colleague

Charles Craft Freebie - Fruits

Ni pulak material utk SAL dgn K.Shima ngan Yati... harap2 boleh start dlm 1-2 hari lagi. Aku nak kena siapkan Wedding Sampler tu dulu.. Silap2 malam kang aku dah start jahit muahahahaa... Ucapan khas utk K.Shima & Yati, dah start ke *wink*.. diam2 je kome ni ekkkk...

Thursday, May 7, 2009

Periwinkle Cottage - Liliput Lane

My new stitching project is here...Exclusively from Anchor chart (get it from CS Collection Magazine). Quite big enough, apprx 10"x14" using 16ct fabric.. Hopefully can finish by end of this year.. LOL.. Wish me luck!!


Since it 's a big chart.. so i divide it into 4 part (actually 4 pages la).. this is my 1st part, i start stitching on 5 May 2009.