Thursday, October 8, 2009

Chinese Books

Selepas terbayang siang dan malam, akhirnya buku2 ni jd milik ku jua... Buku2 ni aku beli dr K.Zana. Sanggup aku g redah umah dia kat AU3.. Idok le jauh mana pon, tp kitorg jumpa kat tepi jln je... hahahahaaa.. Lain kali aku redah umah dia lak..... comel2 gak design dlm buku ni. Akan ku buat jugak satu hari nanti.. MrHubby dah bg instruction baekk punya - kena abeskan dulu segala WIP yg ada....


B4 jumpa K.Zana, sempat lagi aku gi beli magazines....

4 comments:

Yati said...

Alynn, aku sangat jeles padamu. Hehhe...

ALynn said...

erkkk.. Yati, jgn la cenggitu... rileks..rileks.. hahahahaaa

Faihah said...

alynn,kte pun sangggaaaat jeles...

ALynn said...

aiyak... korang ni pakat ke? hehehehee... jgn le gitew cik Faihah..... hahahaa