Tuesday, December 15, 2009

WIPs & Spring SAL ~ Update03

Aloha... nampaknya K.Shima ngan Yati bersemangat betul nak siapkan SAL nih. Pagi2 lagi dah update SAL memasing. Aku je yg terkial2 lg.. hehheheehehee.. anyway, ni je la yg sempat dibuat dlm tempoh 2 minggu. Nak kata byk tu tak gak, nak kata sikit, mcm byk je


Ni pulak semua WIP yg sempat aku buat.. stitching mode aku pd tahap gear 1.. tah kena sampuk apa tah... mood tu mcm suam2 je..
Periwinkle Cottage tu aku buat sikit je.. nampak mcm tak jahit apa2 pun kan? Ni sj je gatal tangan menggodek Photoshop. Org lain dah advance, aku baru je terhegeh2 nak buat basic.. heheheheheee

Periwinkle Cottage

Mini Cottages
Fruits

5 comments:

D' Cottage Crafts Inahaiqal said...

Salam Alynn... better kita buat satu part ke satu part dari ikut warna ekk....

dah lama tak buat crosstitch size bessar ni..

ALynn said...

W'salam Ina..

Tak semestinya kena buat part by part. Depends pd individu la, ada yg suka part by part, ada yg suka ikut kaler.... dan mcm2 style lg la...

meh la buat crossstitch Ina, leh la joint the club...

Nur said...

Waiya ALynn, i'm so impressed, tu bukan gear 1 tu, gear 2 atau 3. :)

shima said...

alynn, cantiklah dah nampak hampir siap rumah tu... tapi atap tu memang ada warna biru ke... atau alynn colorkan dulu... :)

ALynn said...

Yati : ye ke? rasa dah slow abes dah tu...

K.Shima : Yup, kalo aida fabric, biasanya sy marked dulu guna fabric marker. Maless nak refer carta byk kali. Tp kalo evenweave/linen sy tak kalerkan. So terpaksa la tgk carta byk kali....