Sunday, December 28, 2008

Shopping buku crossstitch lagi...

Masa g jenjalan KLCC semalam.. aku gi Kinokuniya. Dpt la sambar 4 bijik buku crossstitch lagi.. Sayang aku kat hubby....

Buku Sam Hawkins dah lama aku cari. At last dpt gak... yahoooo...
Ni pulak buku2 crossstitch dari Japan.. Berpinar gak mata nak mencari. Tak paham apa dia tulis. Kena amik n tengok front page 1-1. Nak harap tulisan kat tepi kulit buku tu, mmg haram aku tak paham....



4 comments:

Adda Mohd Dislan said...

wah...ni mesti cik abe dpat bonus bertimbun2 ni.... ;)

Lynn said...

Ye... sangat la betulnyer.. kui...kui..kui...

busymum100 said...

Lynn,

The 2nd Jap book tu i pun ada, tapi tak buat pun. Mana nak cari benang2 tu ye?
Pattern2 dia mmg lawa giler!!

BTW, I'm a member of the NNC e-group :-)

aeiryn aeirynaz said...

Lynn... Bpr Hrga tiap satu buku tu..